Strona serwera EmpireMT2

Tutaj są informacje związane z serwerem. Nabór do Teamu ON!!!Prosimy o robienie kont na forum...Innaczej nie będziecie wiedzieli co się dzieje z serwerem..


#1 27-12-2013 18:39:29

mierzwa

Użytkownik

Zarejestrowany: 27-12-2013
Posty: 1
Punktów :   

Podanie by mierzwa [GM]

Kilka słów na wstęp:

Imię:
Adam

WIek :
24

Coś o Sobie:
Jestem dość nietypowym, jak na te niesamowicie patologiczne czasy, młodym człowiekiem! Jestem  silnie uzależniony od komputera (serio, gdybym mógł , tobym wyszedł  za niego za mąż; czekam, może dożyję czasów, gdy humanoidy będą powszechne i inteligentne, to sobie kupię jednego, zaprogramuję odpowiednio i będę z nim sobie żyć - po co komu kobiety ? ).
Ale komu chciałoby się czytać o moich dziwactwach... Nie o to tu chodzi przecie!
Studiuję , dobrze mi idzie w miarę, lubię naukę ogólnie, chociaż niektórzy Profesorowie  są jak wyjątkowo wielkie wrzody na pośladach. W wolnym czasie słucham muzyki (heavy metalu głównie, nie pogardzę thrashem albo hard rockiem , lub też Rapem ) i albo naparzam potworki w metinie, albo idę na siłke . Wieczorami , nie często chodzę na browar czy LOLKA .

A, no i czasami za dużo ględzę.

Ile czasu jestem w stanie poświęcić na grę:
Ile będzie trzeba - Nauki nie mam. A i w nocy spać się nie da, no to sobie siedzę bezproduktywnie.

Co Zamierzam robić jako Game Master:
Będę Strażnikiem Teksasu, tylko że no, takim w stylu wschodnim! Ktoś musi patrolować rubieże Imperium w poszukiwaniu ludzi wyjętych spod prawa i skazywać ich na banicję, sami raczej na siebie nie doniosą. W wyłapywaniu łamaczy regulaminu jestem całkiem skuteczny, na pewnym prywatnym serwerze byłam top1 "wrogów publicznych", no bo jak śmiałem elytkę serwerową zgłaszać.